bällaälskling

Vad hände ikväll egentligen? Vad har hänt på senaste tiden egentligen? Jag har alltså då dom senaste gångerna på krogen fått för mig att jag inte har kul och bestämt mig för att dra hem. I det här fallet så ringde jag mamma vid klockan 1 eftersom att hon hade lovat att hämta mig. Haha. Så jävla kass jag är! Jag, Elin och mamma åkte förbi max för att köpa lite fyllekäk och lagomt hemma så ringde och smsade Filippa mig. Smset löd: "Isabella?!". Antar att hon har det svinbra på P&L. Och här ligger jag i sängen..ensam. Men fan vad skönt det ÄÄR! Ska njuta till tusen nu innan jag åker tillbaka till Oslo i morgon (eller på fredag). Ps. Elin o jag hade i alla fall kul innan krogen..se själva

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0