"Nu blire lite grekiskt"

Igår efter jobbet så hade jag, Lene och Helle bestämt oss för att gå ut och käka. Som en liten avslutning innan jag och Helle går på semster idag. Så Thea kom och mötte upp oss efter jobbet och så traskade vi ner till ett mysigt ställe som heter Olivia. Vi åt jättegod mat och drack gott vin och alla blev mätta och belåtna. Supermysigt och trevligt (:

I och med att jag ska jobba idag så orkade jag inte festa igår. Micaela kände likadant så jag gick hem till henne efteråt så kollade vi på remember the titans och grät. Katrin ramlade in vid 11snåret för att låna ett linne av Micaela. Hon var lite på lyset och dansade grekisk dans för oss och gav oss fina kärleksförklaringar. Tussan då! :D

Nu ska jag gå till jobbet och jobba sista dagen för i morgon har jag semester en vecka och åker hem till Sweda. YEY. NUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0