pizzabak och öl

Dagen har bestått av jobb, jobb, jobb för min del. Ticko fick ta hand om sig själv i lägenheten under tiden. Han hade sovit till klockan 5.. Lika bra när det är sånt skitväder här idag!

Nu är vi i full gång med att baka pizza som vi tänkte avnjuta till en varsin öl. Grabbarna kanske skulle komma över senare också och joina oss. Vi får se vad som händer och fötter. Nästa vecka är det semesteeeer. YEZ

Katrin, jag och Micaela kom för övrigt fram till att svenskans bästa ord är: yeah

jag o elin har det kos på trikken

Kommentarer
Postat av: micaela

gillar bilden i tidigare inlägg, den på oss då.

Sen ville jag bara säga att du jag och katrin är nog inte så smarta som man kan tro.

2010-07-21 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0