"Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte få leva"

Efter mycket om och men så bestämde jag mig i lördags för att haka på Lindgren hem till Sverige. Jag hade egentligen bestämt mig för att inte åka då flygbiljetterna skulle gå på 1000 kronor men när jag blev erbjuden gratis skjuts så kunde jag inte tacka nej. Vi kom inte iväg förrän 17:30 så vi var i Vagnhärad 23:00. Där hämtade Elin upp mig och Eva och så körde Eva oss hem. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle ut så det var bara att börja ösa i bilen.

Ute på krogen träffade jag Micaela och till en början blev det kramar och tårar och sen gick vi över till tequilashots och en hejdundrande uppdatering om varandras liv. Vi har ju för tusan inte träffats sen hon åkte till Australien för 6 månader sen! Helt sjukt. Fick bland annat reda på att hon flyttar till Oslo första juni och nu känns det verkligen som att jag har ALLT där. Nästan..

Elin flyttar redan på tisdag och sen kommer Micaela i juni. Kan det bli bättre? JAG SKULLE INTE TRO DET VA! Herregudars. I morgon tar i alla fall jag och Elin tåg tillbaka till Oslo och då är det back to reality. Älskart!

idag ute på gården


Kommentarer
Postat av: JONNA

första juni är ett fint datum, då fyller jag ju. wihooo

hoppas allt är bra med dig :)

2010-05-25 @ 21:04:01
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0