norges födelsedagshelg

Jag tror nog att den här helgen som var toppade det mesta. Elin anlände på fredagen och efter det är det helt svart. Eller.. inte så illa. Men vi har haft det så himla kul! Ätit god mat ute, festat, skrattat, pratat, sjungit, dansat, mysit, shoppat, ja ALLT! Nu känner jag bara att jag vill att hon ska flytta hit nu nu NUU!!

På Lördagen lyckades vi ramla in på fest hos René i hennes nya kollektiv. Jag skämtar inte när jag säger att det var "en sån fest man bara ser på collegefilmer". Så jävla kul! Och roligare blev det när vi några dagar efter fick reda på att det hade tema white trash. Det förklarade en del saker, heh.

På söndagen den 16e hade vi fest i våran lägenhet och alla var bara så himla glada och jag kände att jag aldrig ville att helgen skulle ta slut. Finaste känslan. Grannen som bor vägg i vägg med oss kom in hit kvällen därpå och bjöd på en saftig utskällning. Jaja, det är smällen man får ta när man spelar musik till 4 på morgonen (:

17 maj blev en lugn och mysig dag. Vi klädde upp och lite halvt och spatserade ut på stan och kollade på allt fint folk. Alla hade bunad (landskapsdräkt) på sig och var jättesöta. Russbussarna (studentbussarna) öste och battlade om vem som spelade högst musik. Galet bra! GALET!

Med andra ord, ta mig tillbaka <3

bilder från Filippas kamera







Kommentarer
Postat av: eva

lovelovelove

2010-05-21 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0